Topic outline
XAMARIN - úvod, instalace a první aplikace
XML a LAYOUT
Představení technologie XML a XSL.
Tvorba UI (user interface) aplikace.
Co je to Layout ?
Základní typy Layoutů (Linear, Relative, Table, Frame).
Základní vlastnosti:
width, size, height, orientation, gravityResources
Základy práce s resources.
Načtení obrázku do aplikace.
Práce s různým UI v závislosti na rozlišení koncového zařízení.
Práce s texty a popisy v multijazykovém prostředí.Intents
Tato kapitola vás seznámí:
- s rozdílem mezi aplikací a aktivitou
- používat objekt Intent ke spuštění jiné aktivity v rámci jedné aplikace
- interní vs. externí intent
- využít objekt Bundle k výměně hodnot mezi aktivitami
- Vytvořit vlastní projekt využívající tyto znalosti
Metody životního cyklu aplikace
Základní porozumění životního cyklu mobilní aplikace a metody s ní spojené.
Práce s některými ovládacími prvky
V této kapitole se naučíte pracovat se základními prvky UI (user interface)- Button
- RadioGroup a RadioButton
- SeekBar
- Spinner
- NumberPicker
Tvorba projektu Alkoholtester - demo - deadline 7.6.2018